Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 1
Temari
1. INTRODUCCIÓ A LA PUBLICITAT
1.1. La comunicació publicitària
1.2. El model bàsic de comunicació publicitària
1.3. Epistemologia de la publicitat com a fenomen econòmic i social
1.4. Conceptes afins
1.4.1. El brífing com a concepte
1.4.2. Funcionalitat del brífing:
- Problema de comunicació publicitari
- Objectiu de comunicació publicitari
- Eix creatiu
- Diana i comunitat de sensibilitats (Estudi del concepte "receptor")
2. INTRODUCCIÓ A LES RELACIONS PÚBLIQUES I CORPORATIVES
2.1. Definició i característiques de les relacions públiques des d'una perspectiva històrica
2.2. Definició de comunicació corporativa: identitat i imatge
2.3. Recursos de la comunicació corporativa
2.4. El recurs “marca”
3. L'AGÈNCIA DE PUBLICITAT. APARICIÓ I EVOLUCIÓ
3.1. Per què apareix l'agència de publicitat?
3.2. Primers perfils professionals de l'agència
3.3. L'agència de publicitat de serveis plens
3.4. Dècada dels 90: la deformació de l'agència de publicitat
3.5. Noves estructures empresarials publicitàries i nous reptes per al nou segle
4. MISSATGES PUBLICITARIS EFICAÇOS
4.1. Què és el pensament creatiu?
4.2. El pensament creatiu de Edward de Bono