Lliçó magistral. Mètode expositiu consistent en la presentació d'un tema
lògicament estructurat amb la finalitat de facilitar la informació
organitzada seguint els criteris adequats a la finalitat pretesa.
Centrat fonamentalment en l'exposició verbal per part del professor dels
continguts sobre la matèria objecte d'estudi.
Resolució
d'exercicis i problemes (problemes). Situacions on l'alumne ha de
desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l'aplicació
de rutines, fórmules o procediments per a transformar la informació
proposada inicialment. Se solen usar com a complement a la lliçó
magistral.
Resolució d'exercicis i problemes (laboratoris). Els
laboratoris d'aquesta assignatura es desenvoluparan a l'aula
informàtica. En les sessions de pràctiques, s'utilitzaran el programa de
càlcul d'estructures com *Cype-*Metal3D, i altres programes com Excel o
*Matematica, amb l'objectiu d'aplicar les competències de l'assignatura
mitjançant programes de càlcul, molt estesos en l'àmbit professional
nacional.
Aprenentatge per projectes. Mètode
d'ensenyament-aprenentatge, en el qual els estudiants duen a terme la
realització d'un projecte en un temps determinat, per a resoldre un
problema o abordar una tasca mitjançant la planificació, disseny i
realització d'una sèrie d'activitats i tot això a partir del
desenvolupament i planificació d'aprenentatges adquirits i l'ús efectiu
de recursos.