Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB01 - Comprendre els processos d'aprenentatge en el període 0-6 anys.
FB06 - Saber promoure l'adquisició d'hàbits entorn de l'autonomia, la llibertat, la curiositat, l'experimentació, la imitació, l'acceptació de normes i de límits i el joc simbòlic i heurístic.
FB07 - Conéixer la dimensió pedagògica de la interacció amb els iguals i els adults i saber promoure la participació en activitats col·lectives, el treball cooperatiu i l'esforç individual.
FB30 - Comprendre que l'observació sistemàtica és un instrument bàsic per a poder reflexionar sobre la pràctica i la innovació educativa.
FB34 - Abordar anàlisi de l'aula mitjançant metodologia observacional utilitzant tecnologies diverses.
FB35 - Participar en l'elaboració i seguiment de projectes educatius d'educació infantil en el marc de projectes de centre i en col·laboració amb el territori i amb altres professionals i agents socials.
FBUJI39 - Dissenyar, planificar, portar a terme i avaluar l'activitat docent i de l'aula.
FBUJI40 - Dissenyar, seleccionar i avaluar materials curriculars per a promoure l'aprenentatge.
R09 - Valorar la importància de l'educació afectivoemocional, l'autoconeixement i demostrar la importància de transmetre seguretat i afecte a cada un dels alumnes.
R09 - Ser capaç d'establir normes i límits.
R09 - Realitzar el seguiment del procés d'ensenyament-aprenentatge.
R09 - Promoure l'adquisició l'autonomia, la llibertat, la curiositat, l'experimentació, la imitació.
R09 - Planificar el procés d'ensenyament-aprenentatge i ser capaç de plasmar-ho en una programació didàctica.
R09 - Enumerar, descriure i analitzar els elements bàsics del currículum d'educació infantil.
R09 - Entendre la importància de la planificació del procés d'ensenyament-aprenentatge i avaluar críticament les diferents perspectives respecte d'això i metodologies d'aprenentatge.
R09 - Dissenyar estratègies metodològiques i materials didàctics d'acord amb les necessitats i característiques de l'alumnat.