Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
29 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG12 - Presa de decisions.
CG8 - Motivació per la qualitat.
CG9 - Raonament crític.
CE10 Comprendre l'estructura, l'organització i el funcionament de les administracions públiques en els seus distints nivells.
CE11 Comprendre i aplicar la planificació i la gestió administrativa.
RAOE36 Conèixer i saber elaborar indicadors de qualitat.
RAOE35 Ser capaç de conèixer i utilitzar tècniques de relació amb clients interns i externs.
RAOE34 Ser capaç d'establir estratègies de millora dels serveis públics.
RAOE33 Ser capaç de dissenyar i participar en processos d'autoavaluació de la gestió de la qualitat dels serveis públics.
RAOE32 Ser capaç de conèixer els models de gestió de la qualitat aplicats a la gestió pública.
RAOE31 Ser capaç d'analitzar els principis i pràctiques que caracteritzen la gestió de la qualitat.