Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Metodologia didàctica
Activitat formativa | Metodologia | Competències relacionades | ECTS | Hores | Ev. | Ob. | Rec. | Descrip. |
Ensenyaments teòrics PRESENCIAL | Lliçó magistral | CEM03 CG02 | 3,6 | 36 | No | No | No | Presentació oral i en pissarra, amb el suport de material digital del temari |
Ensenyaments pràctics (problemes) PRESENCIAL | Resolució d'exercicis i problemes | CEM03, CG02, CG06 | 1 | 10 | No | No | No | Resolució en pissarra de problemes aplicats relacionats amb els continguts exposats en l'ensenyament teòric |
Ensenyaments pràctics (laboratori) PRESENCIAL | Treball de laboratori | CEM03, CG02, CG05 | 1 | 10 | Sí | No | No | Desenvolupament al laboratori de les pràctiques programades en el temari |
Avaluació PRESENCIAL | Resolució d'exercicis i problemes | CEM03, CG02, CG03, CG05, CG06 | 0,4 | 4 | Sí | Sí | Sí | Realització d'una prova escrita en la qual l'alumnat resoldrà els problemes plantejats |
Treball personal AUTÒNOM | Resolució d'exercicis i problemes | CEM03, CG02, CG03, CG05, CG06, | - | 30 | Sí | No | No | Realització dels informes tècnics corresponents a les activitats d'avaluació contínua |
Treball personal AUTÒNOM |
| CEM03, CG02, CG03, CG05, CG06, | - | 60 | No |
|
| Estudi individual de l'alumnat per a comprendre els continguts dels ensenyaments teòrics i pràctics |
Ev.: Activitat formativa avaluable.
Ob.: Activitat formativa de superació obligatòria
Rec.: Activitat formativa recuperable.
Lliçó magistral: Mètode expositiu que consisteix a presentar un tema lògicament estructurat amb la finalitat de facilitar informació organitzada, d'acord amb criteris adequats a la finalitat pretesa. Centrat fonamentalment en l'exposició verbal pel professorat, amb el suport de tècniques multimèdia, dels continguts sobre la matèria objecte d'estudi.
Resolució d'exercicis i problemes: Situacions en què l'alumnat ha de desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l'aplicació de rutines, fórmules, o procediments per a transformar la informació proposada inicialment. Se sol usar com a complement a la lliçó magistral.
Treball de laboratori: Mètode que consisteix a què l'alumnat desenvolupe un treball específic de laboratori cientificotecnològic sota la supervisió del professorat. Aquest tipus de metodologia es distingeix per l'elevada autonomia amb què ha de treballar l'alumnat.
Resolució d'exercicis i problemes per l'estudiantat: Situacions en què l'alumnat ha de desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l'aplicació de rutines, fórmules, o procediments per a transformar la informació proposada inicialment.