Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 135 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Competències genèriques i específiques CG1 - Saber analitzar des d’una perspectiva global els problemes de cooperació. CG2 - Conèixer les forces econòmiques, socials i polítiques que expliquen i provoquen l’existència de pobresa, la desigualtat i les problemàtiques de les nacions en desenvolupament, les causes del subdesenvolupament i el paper dels països desenvolupats des d’una perspectiva global. CG3 - Tindre criteris d’anàlisis de la realitat política, social, econòmica i cultural en la qual es contextualitzen els enfocaments i temes de la nova cultura de la cooperació que promouen els organismes i les convencions internacionals. CG4 - Saber reconèixer les interrelacions entre els agents locals i els globals. CG5 - Ser capaç d’inserir-se en les estratègies de cooperació internacional i posar en marxa amb èxit accions coherents amb un model de desenvolupament humà sostenible. CG6 - Conèixer l’entorn econòmic internacional per a identificar accions de desenvolupament viables en els mercats mundials. CG7 - Estar preparats per a participar en organismes públics i privats de caràcter nacional i internacional i dur a terme amb èxit la gestió de polítiques públiques coherents amb un model de desenvolupament humà sostenible. CB7 - Que l’estudiantat sàpiga aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d’estudi. CB8 - Que l’estudiantat siga capaç d’integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d’una informació que, tot i ser incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l’aplicació dels seus coneixements i judicis. CB9 - Que l’estudiantat sàpiga comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d’una manera clara i sense ambigüitats CB10 - Que l’estudiantat posseïsca les habilitats d’aprenentatge que els permeten continuar estudiant d’una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.