Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
36 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
16 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG06 - Resolució de problemes.
EA01 - Capacitat d’aplicar els coneixements a la pràctica
EC06 - Definir objectius, estratègies i polítiques comercials i del màrqueting
Utilitzar les seues capacitats i els recursos de què disposa per a assolir els objectius en situacions habituals i seguint instruccions.
Organitzar i integrar mentalment diversos components de la realitat i explicar-la a través de models holístics (globals) .
Identificar i analitzar un problema per a generar alternatives de solució, aplicant els mètodes apresos.
Descriure i classificar els mercats de consum i de negocis, i analitzar el seu comportament de compra
Classificar i analitzar la informació de mercats
Aplicar i justificar el posicionament en el mercat
Analitzar i decidir sobre les estratègies de segmentació