Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
14 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE14 - Capacitat per a analitzar les necessitats del mercat i del client.
CE25 - Capacitat per a obtenir, analitzar, interpretar i sintetitzar informació procedent de distintes fonts.
CG2 - Treball en equip.
CG3 - Raonament crític.
CG3.OB17.01 Fer-se preguntes sobre la realitat que ens envolta i participar activament en els debats sobre aquesta, analitzar els judicis que es formulen i reflexionar sobre les conseqüències de les decisions pròpies i alienes.
CG2.OB17.01 Participar i col·laborar activament en les tasques de l’equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta.
CE25.OB17.01 Classificar i analitzar la informació de mercats.
CE14.OB17.1 Definir i analitzar els conceptes bàsics de màrqueting.