Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG02 - Capacitat d’organització i de planificació.
CG05 - Capacitat de gestió de la informació.
EA02 - Capacitat per a la divulgació de les qüestions econòmiques
EP11 - La funció de comunicació integrada en el màrqueting.
Valorar els mètodes de mesura i anàlisi de l’eficàcia de les accions promocionals.
Participar i integrar-se en el desenvolupament organitzat d’un treball en grup, preveient les tasques, temps i recursos per a aconseguir els resultats desitjats.
Demostrar que es tenen nocions sobre bases de dades i utilitzar correctament una aplicació informàtica per a crear i editar taules, relacions entre taules, consultes, formularis i informes senzills.
Decidir sobre les estratègies i plans publicitaris i promocionals.
Classificar i analitzar els elements que componen la promoció comercial des d’enfocament integrat i complementari
Aconseguir amb facilitat la persuasió i adhesió de les seues audiències, adaptant el seu missatge i els mitjans empleats a les característiques de la situació i l’audiència.