Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
5,8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
17 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
9 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 78,8 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE02 - Aplicar apropiadament les tècniques d'anàlisi i avaluar críticament textos i discursos literaris i no literaris en llengua anglesa, així com relacionar-los amb altres textos en perspectiva comparada
CE20 - Valorar i interpretar adequadament les característiques distintives dels textos escrits anglòfons en els gèneres literaris de diversos tipus d'escriptura i de comunicació artística
CE31 - Demostrar suficient competència comunicativa per a reconstruir informació i arguments procedents de diverses fonts, en llengua anglesa parlada o escrita, a un nivell C2, segons el marc europeu comú de referència per a les llengües
CG10 - Raonament crític
CE32 - Escriure amb un llenguatge clar i fluid informes, articles o assajos que presenten un assumpte o oferisquen una valoració crítica de propostes o de treballs literaris en llengua anglesa, a un nivell C2, segons el marc europeu comú de referència per a les llengües
CE33 - Ser capaç de presentar informació i opinió de manera coherent i resumida, diferenciant matisos de significat en situacions complexes en llengua anglesa, a un nivell C2, segons el marc europeu comú de referència per a les llengües
Proposar opinions fundades i interpretacions de textos del dramaturg William Shakespeare (nivell C2).
Interpretar els diferents significats de l'obra de William Shakespeare en relació amb les seues representacions teatrals i cinematogràfiques.
Explicar la rellevància de les obres de William Shakespeare en diferents contextos de caràcter cultural, social, artístic, audiovisual o polític (nivell C2).
Argumentar de manera coherent, arribant a consensos mitjançant la discussió i el debat, entorn de l'obra de William Shakespeare.