Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments pràctics (problemes)
56 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE09 - Elaborar textos de diferent tipus i registre (argumentatius, expositius, persuasius, etc.) en llengua anglesa
CE17 - Aplicar les tècniques i mètodes de l'anàlisi lingüística als discursos oral i escrit en llengua anglesa
CE26 - Demostrar competència lingüística en llengua anglesa adequada per a produir i comprendre textos detallats complexos, i argumentar diferents punts de vista a un nivell B2, segons el marc comú europeu
CG02 - Capacitat d'anàlisi i síntesi
CG12 - Resolució de problemes
CG13 - Treball en equip
CE28 - Comprendre les idees principals de conferències, xarrades i informes, i altres formes de presentacions acadèmiques i professionals lingüísticament complexes en llengua anglesa, a un nivell B2, segons el marc comú europeu de referència per a les llengües
CG01 - Aprenentatge autònom
RA19 - Seleccionar les estratègies apropiades per a construir el significat abans, durant i després de llegir diferents tipus de textos.
RA19 - Revisar i reescriure diferents tipus de textos considerant aspectes formals, com ara estructura, estil, gramàtica, vocabulari o puntuació (nivell B2).
RA19 - Produir textos escrits de diferents gèneres i estils combinant models de processament ascendents i descendents (nivell B2).
RA19 - Escoltar, compartir i cooperar en grup per a afavorir el desenvolupament de la competència comunicativa en llengua anglesa a través de la lectura i l'escriptura.
RA19 - Comunicar per escrit en llengua anglesa diferents idees atesos els principis de cohesió i coherència (nivell B2).
RA19 - Aplicar tècniques d'escriptura de manera eficaç en escriure textos de diferents tipus considerant la finalitat, l'audiència (el lector o lectora) i el context.