Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 11 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 80 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E01 - Coneixement i comprensió de les funcions, característiques i limitacions dels distints models teòrics de la Psicologia
E04 - Coneixement i comprensió dels fonaments biològics de la conducta humana i de les funcions psicològiques.
E06 - Coneixement i comprensió dels mètodes d’investigació i de les tècniques d’anàlisi de dades.
G04 – Raonament crític
Ser capaç d’identificar les contribucions i limitacions de les principals aproximacions teòriques, així com dels mètodes i paradigmes experimentals utilitzats en l’àmbit de la neurociència afectiva i social.
Ser capaç d’analitzar, discutir críticament i interpretar adequadament els resultats d’articles d’investigació/revisió en l’àmbit de la neurociència afectiva i social.
Ser capaç de dissenyar i dur a terme una investigació experimental en l’àmbit de la neurociència afectiva i social.
Conèixer i saber aplicar les tècniques de registre psicofisiològic en l’àmbit de la neurociència afectiva i social.
Conèixer i comprendre les bases neuroanatòmiques i els mecanismes psicofisiològics de la cognició emocional i social.
Conèixer i comprendre la perspectiva i models contemporanis de la neurociència sfectiva i docial, les seues contribucions i limitacions, en l’estudi de la cognició emocional i social.