Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Sintetitzar coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals i innovadors en el desenvolupament i/o aplicació d'idees en l'àmbit de la comunicació, tant en el context professional com d'investigació.
CE04 - Idear i posar en marxa projectes de producció de nous serveis o productes audiovisuals, publicitaris, periodístics i d'animació infogràfica.
CE05 - Aplicar dinàmiques innovadores en els processos de comunicació, per a dur a terme nous enfocaments creatius en les tasques assignades, i en els diferents suports i formats audiovisuals, periodístics i publicitaris.
CE06 - Aplicar les diferents tècniques i eines per a oferir serveis o per a produir continguts periodístics, audiovisuals i publicitaris en els actuals entorns digitals i multimèdia des d'una perspectiva innovadora.
CE08 - Avaluar les transformacions comunicatives en l'entorn digital per a desenvolupar una perspectiva creativa i innovadora que aprofite les oportunitats que aquests nous escenaris ofereixen.
CG01 - Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb els camps emergents de la comunicació.
CG03 - Analitzar en profunditat, a través del coneixement teoricopràctic dels codis deontològics vigents en els àmbits de la publicitat, de la comunicació audiovisual i del periodisme, l'ètica professional, l'autoregulació i la responsabilitat social i cultural en l'àmbit comunicatiu.
Produir projectes fotogràfics.
Conèixer i aplicar les possibilitats de la fotografia en entorns transmèdia.
Concebre i dissenyar projectes fotogràfics.
Analitzar i comprendre les manifestacions fotogràfiques contemporànies.