Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 65 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD17 - Reconéixer i valorar l’ús adequat del llenguatge verbal i no verbal
DD22 - Conèixer i utilitzar cançons per a promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal.
DDUJI19 - Potenciar l’ús del llenguatge corporal per a aconseguir una millor expressió, respectar el treball propi i desenvolupar habilitats socials.
DDUJI20 - Promoure el joc simbòlic i de representació de rols com a principal mitjà de coneixement de la realitat social.
OP1 - Conèixer i identificar el potencial dels continguts d'Expressió i Comunicació Corporal i relacionar-los amb les intencions educatives de l'educació infantil.
OP2 - Planificar activitats didàctiques orientades al desenvolupament expressiu en l'àmbit corporal i seleccionar els recursos didàctics adequats a l'alumnat de 0 a 6 anys.
OP3 - Adquirir coneixements associats a la utilització del joc com a recurs didàctic en educació infantil.
OP4 - Elaborar i dissenyar exposicions teòriques i pràctiques al voltant de l'expressió corporal en educació infantil.
P09 - Participar en l'activitat docent i aprendre a saber fer, actuant i reflexionant des de la pràctica en anglès.
R42 - Treballar en equip per a multiplicar el potencial intel·lectual i creatiu de l'alumnat.
R42 - Ser capaços de buscar i manejar informació de diverses fonts relacionades amb l'estimulació del xiquet o xiqueta i amb paràmetres creatius.
R42 - Planificar, dissenyar i organitzar activitats d'ensenyament-aprenentatge per al desenvolupament motor i expressiu en edats primerenques.
R42 - Experimentar corporalment i exposar davant els altres amb soltesa, tant en exposicions individuals com en produccions artisticoexpressives.
R42 - Elaborar unitats de programació orientades al desenvolupament expressiu a nivell corporal, plàstic i musical, que utilitzen el joc com a element vertebrador.
R42 - Educar, a través de les formes jugades i expressives, valors com: cooperació, responsabilitat, alegria, sinceritat, generositat.
R42 - Crear un clima d'aula basat en el respecte, afecte, acceptació i col·laboració.
R42 - Conèixer estratègies metodològiques que permeten desenvolupar continguts curriculars globalitzats des de la motricitat.
R42 - Assimilar coneixements teoricopràctics sobre l'estimulació en les primeres edats.
R42 - Analitzar, sintetitzar, reflexionar i criticar diferents coneixements relacionats amb els continguts de l'assignatura.