Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB07 - Analitzar i comprendre els processos educatius en l'aula i fora de l’aula relatius al període 6-12.
FB08 - Conèixer els fonaments de l'educació primària.
FB11 - Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula.
FB14 - Promoure accions d'educació en valors orientada a la preparació d'una ciutadania activa i democràtica.
FB15 - Saber abordar i resoldre situacions escolars de tipus divers en contextos multiculturals.
FB16 - Dissenyar, planificar, portar a terme i avaluar l'activitat docent i l'aprenentatge en l'aula.
FB17 - Conèixer i aplicar experiències innovadores en educació primària.
FB19 - Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació educativa i ser capaç de dissenyar projectes d'innovació identificant indicadors d'avaluació.
R06 – Donar suport, cooperar, respectar opinions i treballar en equip amb els companys i conèixer la importància que aquestes actituds suposen en l'activitat professional com a mestre.
R06 - Valorar la importància de l'educació afectivoemocional, l'autoconeixement i demostrar la importància de transmetre seguretat i afecte a cada un dels alumnes.
R06 - Planificar el procés d'ensenyament-aprenentatge i ser capaç de plasmar-ho en una programació didàctica.
R06 - Identificar les àrees curriculars de l'etapa d'educació primària.
R06 - Enumerar, descriure i analitzar els elements bàsics del currículum d'educació primària.
R06 - Entendre la importància de la planificació del procés d'ensenyament-aprenentatge i avaluar críticament les diferents perspectives respecte d'això i metodologies d'aprenentatge.
R06 - Dissenyar estratègies metodològiques i materials didàctics d'acord amb les necessitats i característiques de l'alumnat.
R06 - Conéixer i ser capaç de promoure les competències que han d'adquirir els estudiants.
R06 - Constituir l'aula com un espai democràtic en què preparar l'alumnat per a participar activament en la societat.
R06 - Comparar i reflexionar sobre els processos d'ensenyança-aprenentatge a Espanya i en altres països.
R06 - Analitzar els criteris d'avaluació i estàndards d'aprenentatge de l'educació primària i desenvolupar diferents tipus d'avaluació adaptant-se a les necessitats de l'alumnat.