Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
31 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
0,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E02 - Coneixement de l’estructura diacrònica general del passat
E05 - Capacitat de comunicar-se oralment en el propi idioma usant la terminologia i les tècniques acceptades en les disciplines de les ciències humanes
E09 - Capacitat crítica, que permeta analitzar les informacions contingudes en els textos, els discursos i les imatges, i jutjar-les d’una forma autònoma i creativa
G01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi
G04 – Resolució de problemes
G08 – Raonament crític
Resoldre els problemes de qualsevol tipus plantejats en l’anàlisi dels textos i les situacions comunicatives en què es produeixen
Gestionar adequadament la informació i els recursos sobre aspectes de la disciplina en l’anàlisi d’espècimens lingüístics particulars
Dominar els conceptes i la terminologia de la disciplina
Conèixer les tècniques i mètodes d’anàlisi lingüístic i aplicar els coneixements teòrics de la disciplina a l’anàlisi de diferents classes, tipus i categories de textos
Conèixer les estructures i funcions pròpies de la llengua. Dominar les unitats lingüístiques fonamentals en cada un dels nivells d’organització del llenguatge (des del fonològic al semàntic)
Conèixer i saber utilitzar les fonts de documentació sobre lingüística (tant en línia com en altres suports), i adquirir una competència crítica en l’ús dels instruments bàsics de la referència. Això implica ser capaç de localitzar, manejar i sintetitzar informació bibliogràfica
Comprendre i justificar les eleccions teòriques i metodològiques de les diferents escoles de pensament lingüístic
Adquirir la capacitat d’analitzar les diferents propostes i realitzar una síntesi de les seues característiques principals