Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 34 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG07 - Presa de decisions
CG08 - Treball en equip
EA01 - Capacitat d’aplicar els coneixements a la pràctica
EP04 - Conèixer el significat de la direcció d’operacions i gestió de la qualitat, les seues dimensions i avaluar la seua influència sobre la competitivitat.
Valorar els diferents enfocaments de gestió de la qualitat, les seues aportacions limitacions.
Justificar la qualitat i la seua gestió com una important variable competitiva
Identificar les diferents concepcions de qualitat i les dimensions que l’integren
Identificar els principals models de gestió de la qualitat utilitzats en la pràctica empresarial.
Aplicar mètodes sistemàtics per a prendre decisions personals amb coherència, encert i seguretat.
Analitzar els principis i pràctiques que caracteritzen la gestió de la qualitat total.
Abordar situacions noves o complexes en col·laboració amb altres fins a arribar a dissenyar un pla coherent amb accions concretes.