Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Anual
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE03 - Domini de la llengua materna i la seua cultura pera traduir i interpretar.
CE06 - Domini de la documentació aplicada a la traducció
CE07 - Domini de les eines informàtiques aplicades a la traducció/interpretació.
CG03 - Raonament crític
CG06 - Autonomia
CG08 - Capacitat d'organització i planificació
CG11 - Treball en equip
Utilitzar estratègies d'escriptura per a elaborar textos de caràcter general i ser capaç de produir diferents tipus de textos i gèneres textuals d'àmbit general.
Utilitzar correctament estructures amb problemes gramaticals i resoldre adequadament problemes lèxics.
Ser capaç de recórrer a les fonts de documentació oportunes sobre la Llengua A què estan a l'abast de l'estudiant, utilitzar-les amb eficiència i desenvolupar el sentit crític en l'ús de les eines bàsiques de referència.
Practicar el treball en equip, conèixer els seus dificultats i avantatges.
Posseir/desenvolupar un nivell de competència expert, tant oral com escrit, en la llengua materna.
Manejar recursos electrònics per a l'aprenentatge de la Llengua A i per a la documentació sobre aquesta.
Desenvolupar estratègies per a parlar en públic i desenvolupar estratègies comunicatives per a expressar les idees amb claredat.
Desenvolupar estratègies de lectura per a enfrontar-se amb textos d'àmbits general. Diferenciar i identificar distints tipus i gèneres textuals de tipus general.
Avaluar les distintes alternatives estilístiques i la seua adequació als diferents contextos.
Adaptar-se a noves eines d'aprenentatge i a un estil autònom d'aprenentatge de la llengua.