Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
70%
Elaboració de treballs acadèmics
30%
Per a aprovar l’assignatura els i les estudiants han d’aconseguir almenys un 50% en la nota final del curs i en cada ítem d’avaluació (A i B) cal aconseguir almenys un 50%. La nota final del curs es compon de la suma de cada ítem d’avaluació.
És obligatori fer els ítems A i B per a poder aprovar l'assignatura.
Ítem A: Elaboració de treballs acadèmics (escrits
i/o orals) 30%
A principi de curs es fixarà una data límit per a l’entrega i realització dels treballs acadèmics de l’ítem A.
És necessari aconseguir almenys un 15% en l’ítem B (elaboració i presentació oral de treballs acadèmics (escrits i/o orals), 30%) per poder calcular la nota final tenint en compte l'ítem B.
Els i les estudiants ha de fer i aprovar un examen escrit a final de curs.
És necessari aconseguir almenys
un 35% en l’ítem A (examen escrit, 70%) per poder calcular la nota final tenint
en compte l'ítem A.
Si els i les estudiants han lliurat el treball acadèmic i realitzat la
presentació oral (ítem A) però no s’han presentat a l’examen, es consideraran
no presentats/presentades “No Presentat” i la nota de l'ítem A es mantindrà
fins a la segona convocatòria.
Els resultats aprovats derivats de l'ítem d’avaluació A es mantindran únicament durant el mateix curs acadèmic.
L'ítem A és recuperable en la segona convocatòria.
Qualsevol indici de plagi detectat en qualsevol ítem d'avaluació del curs podrà derivar en puntuació de 0 en l'ítem corresponent.
En quant a llengua, s’espera que els i les estudiants:
siguin capaços d’entendre
una amplia varietat de textos i reconèixer sentits
implícits
puguin expressar-se de forma fluïda i espontània
facin un ús efectiu de l’idioma per a finalitats socials, acadèmiques i
professionals
produeixin
textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes d’una certa complexitat,
amb un ús correcte dels mecanismes d’organització, articulació i cohesió del
text
Escrit:
Poden elaborar textos acadèmics de manera clara, detallada i ben
estructurats, amb l’estic adequat per als lectors a qui va dirigit. Per
elaborar textos acadèmics, els i les estudiants han de ser capaços de
comprendre textos acadèmics del seu camp d’especialitat.
Oral:
Poden expressar-se amb certa espontaneïtat i fluïdesa i utilitzar la
llengua de manera flexible i eficaç. Poden presentar informació clara i
detallada sobre temes complexos i elaborar un discurs acadèmic.
Article 11. (Normativa d’avaluació). Realització fraudulenta de proves d’avaluació.
1. L’alumnat està obligat a complir les regles bàsiques sobre autenticitat i autoria durant la realització de les proves d’avaluació.
2. Les conductes o les actuacions que contravinguen aquestes regles en la realització d’una prova d’avaluació, implicarà la qualificació de “zero” en l’avaluació de la corresponent activitat.
3. En qualsevol cas, les actuacions fraudulentes en una prova final d’avaluació donaran lloc a la qualificació de suspens, amb la qualificació numèrica de “zero”, en aqueixa convocatòria, i la possible incoació, si escau, d’un procediment sancionador.