Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Temari
1. Per què aprendre anglès hui?
1.1. De l’anglès com a llengua estrangera (EFL) a
l’anglès com a lingua franca (ELF)
1. 2. “Glocalització” i anglès: Algunes implicacions pedagògiques
2. Contextos, condicions i factors que faciliten
l’ensenyament/aprenentatge de la llengua anglesa
2.1. El mètode natural: avantatges
i inconvenients
2.2.
La motivació ajuda?
2.3. El factor edat. L’anglès, com
abans, millor?
3.1.
Tipus de bilingüisme: de l’edat o el nivell de llengua a
la freqüència d’ús i la funció com a criteris classificadors
3.2.
Les nocions de repertori lingüístic i “multicompetència”
per a una educació plurilingüe amb l’anglès
4.1.
Cap a una definició pràctica del TILC:
tipus de programa (soft versus hard
CLIL programmes)
4.2.
Les 4 Ces del TILC: Contingut,
Comunicació, Cognició i Cultura/Comunitat
4.3.
L’avaluació en el TILC: el sistema
PUMI
4.4.
Principis claus per a un TILC de
qualitat