Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Tutories
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE05 - Usar i aplicar les tècniques de resolució dels models matemàtics mitjançant l'aplicació de les eines adequades.
CE09 - Dissenyar i aplicar mètodes d’encriptació per a la protecció de la informació.
CE10 - Utilitzar les tècniques geomètriques apropiades per a modelar problemes reals.
CG02 - Estudiar i realitzar una introducció en la investigació de les teories matemàtiques en desenvolupament, així com en la seua aplicació en les tècniques computacionals.
CG05 - Buscar i utilitzar bibliografia, bases de dades i recursos documentals físics i/o electrònics generals i específics de les matemàtiques computacionals.
NRA14 - Saber aplicar la geometría a problemas computacionales. Algoritmo de De Casteljau. Curvas y superficies de Bezier, splines y B-splines.
NRA13 - Saber utilizar las parametrizaciones de curvas y superficies habituales en el diseño asistido por ordenador y sus propiedades.