Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

MI1824 - Didàctica de la Percepció i de l'Expressió Plàstica

Curs 3 - Anual

Sistema d'avaluació

Projectes

30%

Observació/execució de tasques i pràctiques

20%

Carpetes d'aprenentatge i/o dossiers

20%

Resolució d'exercicis i problemes

10%

Procés d'autoavaluació i avaluació entre estudiants

10%

Presentacions orals i pòsters

10%

Criteris de superació

L'avaluació és continuada i es realitza sobre un total de 10 punts. Per a superar l'assignatura cal obtenir una puntuació mínima de 5 punts segons els criteris que s'indiquen a continuació:

> Resolució d'exercicis i problemes // 1 punts // Realització de les pràctiques proposades al voltant dels continguts tècnics i teòrics de la assignatura // Cal obtenir un mínim de 0,5 punts per superar l'assignatura.

> Projecte de creació // 3 punts // Realització d'un projecte artístic personal // Cal obtenir un mínim d'1,5 punts per superar l'assignatura.

> Carpeta d'aprenentatge // 2 punts // Elaboració d'un document que recopile evidències de les activitats realitzades, els seus objectius i les reflexions de l'estudiantat // Cal obtenir un mínim d'1 punt per superar l'assignatura.

> Observació i execució de tasques // 2 punt // Participació en l'organització de l'espai, preparació de materials i utilització respectuosa dels equips i ferramentes de treball // Cal obtenir un mínim d'1 punt per superar l'assignatura.

> Presentacions orals i posters // 1 punt // Presentacions orals // Cal obtenir un mínim de 0,5 punts per superar l'assignatura.

> Procés d'avaluació // 1 punt // Autoavaluació i avaluació entre iguals // Cal obtenir un mínim de 0,5 punts per superar l'assignatura.


Els criteris d'avaluació específics, els objectius, els continguts i els terminis per a lliurar i exposar els exercicis, les activitats i els projectes, es comuniquen a l'inici de cada bloc temàtic.


Com a criteris d'avaluació general, s'avaluarà la capacitat de la i l'estudiant per:

      1. Cercar, ampliar, seleccionar, analitzar i interpretar la informació segons les propostes plantejades.
      2. Demostrar esperit crític, constructiu, innovador i creatiu. Es consideren igual d'important el procés creatiu i d'investigació que els resultats     presentats.
      3. Desenvolupar i exposar tant conceptualment com formalment els resultats de les diferents propostes.

      4. Formular, dissenyar i gestionar situacions d'aprenentatge coherents amb els objectius i contextos plantejats. 


En aquells casos en què no s'haja superat l'assignatura en 1a Convocatòria, l'estudiant haurà de realitzar a la 2a Convocatòria un examen. Aquest constarà d'una prova teòrica i una de pràctica que englobarà tots els continguts impartits a l'assignatura.

 

Adquirirà la condició de "No presentat", l'estudiant que no presente en els terminis establerts, el 80% de les proves sol·licitades per superar l'assignatura.