Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 40 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB01 - Comprendre els processos d'aprenentatge en el període 6-12 anys.
FBUJI04 - Aplicar el coneixement psicològic al disseny i planificació de situacions educatives en l'aula de primària.
FBUJI06 - Conèixer les principals teories sobre l'aprenentatge humà.
FBUJI07 - Conèixer i aplicar metodologia cientificotècnica en psicologia de l'educació.
FBUJI08 - Conèixer i valorar les variables influents en l'aprenentatge en aquest període.
FBUJI20 - Conèixer les principals teories i descripcions del desenvolupament humà.
FBUJI21 - Conèixer i comprendre la influència educativa dels contextos extraescolars, familiar i social.
FBUJI22 - Dominar les habilitats socials necessàries per a exercir les funcions d'orientació i tutoria, especialment en relació amb la família.
FBUJI23 - Identificar i valorar les característiques cognitives i socioafectives dels estudiants de 6-12 anys.
R07 - Valorar la influència dels contextos (escolar i extraescolar) en el desenvolupament i aprenentatge dels estudiants de primària.
R07 - Seleccionar i desenvolupar la metodologia cientificotècnica en contextos educatius.
R07 - Reconèixer el paper dels processos socioemocionals en els aprenentatges escolars.
R07 - Reconèixer el paper dels processos cognitius complexos en els aprenentatges escolars.
R07 - Identificar mètodes científics bàsics de la psicologia de l'educació.
R07 - Dissenyar estratègies de motivació, control i avaluació aplicables a l'aula.
R07 - Conèixer les principals característiques i aplicacions dels distints enfocaments en l'àmbit de la psicologia de l'educació.
R07 - Considerar les característiques evolutives de l'etapa de 6-12 anys en la planificació dels ensenyaments en l'educació primària.