Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG06 - Compromís ètic.
CG07 - Comunicació oral i escrita en llengua nativa.
CG11 - Habilitats en les relacions interpersonals.
CG13 - Iniciativa i esperit emprenedor.
CG14 - Lideratge.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
79 - Capacitat per a comunicar-se en els àmbits economicofinancer i empresarial i entendre l'entorn de l'empresa en què el futur professional haurà de desenvolupar-se.
48 - Capacitat de lideratge en la gestió de l'empresa de publicitat i relacions públiques, promovent actuacions responsables, en termes de gestió de recursos humans, qualitat, en pro de l'excel·lència.
41 - Capacitat de desenvolupament de l'esperit emprenedor.
40 - Capacitat de desenvolupament de visió estratègica que comporta una actitud crítica, d'anticipació i de formació i contacte constant amb l'actualitat economicoempresarial.
30 - Capacitat d'aprendre a aprendre: capacitat per a buscar, i utilitzar adequadament fonts d'informació i eines per a emetre judicis de valoració de caràcter economicofinancer.
130 - Capacitat per a interpretar dades de caràcter economicofinancer i poder prendre decisions estratègiques adequades en termes de finançament, inversió, estudis de mercat i de l'entorn.
102 - Capacitat per a dirigir de forma eficaç aquest tipus d'empreses, per a coordinar equips i resoldre conflictes derivats de la gestió organitzativa de l'empresa de publicitat i relacions públiques.