Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG06 - Compromís ètic.
CG10 - Creativitat.
CG15 - Motivació per la qualitat.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
9 - Adquirir un llenguatge i una terminologia pròpia per al professional publicitari.
97 - Capacitat per a desenvolupar una actitud crítica i participativa en l'art dels discursos publicitaris.
63 - Capacitat per a aplicar criteris per a valorar la qualitat i el nivell ètic en les campanyes publicitàries.
277 - Habilitat per a entendre els fonaments i les estratègies que han originat els anuncis publicitaris: el públic, els objectius i el missatge publicitari.
258 - Desenvolupar habilitats de negociació, compromís professional amb el client i habilitats per a la defensa de campanyes de publicitat.
191 - Competència per a l'aprenentatge dels processos de la creativitat publicitària.