Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Treball individual
70%
Asisistència i participació
20%
Exposició oral
10%
L'avaluació es durà a terme mitjançant treball pràctic en el qual es desenvoluparà un programa de comunicació corporativa d'una empresa o institució real, després de l'elaboració del corresponent mapa de públics. El treball es presentarà en format DIN A4, tipus de lletra Estafes New Roman o Arial, 12 pàg., a 1´5 espais; normes d'estil habituals de la UJI. No es requereix una extensió determinada, però sí que se seguisca la metodologia exposada en l'assignatura per a l'elaboració del mapa de públics i que en l'elaboració del programa de comunicació corporativa triat es tinguen en compte els coneixements aportats pels diferents docents. L'elaboració i lliurament al professorat d'aquest treball es considera requisit ineludible per a considerar a l'alumne presentat en cada convocatòria.