Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 31 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E08 - Promoció de la salut i la qualitat de vida dels individus, grups, comunitats i organitzacions en els distints contextos: educatiu, clínic, treball i organitzacions i comunitari, a través dels mètodes propis de la professió.
E09 - Identificació de les necessitats i demandes dels destinataris en els diferents àmbits d’aplicació i establiment de les metes de l’actuació psicològica.
G13 - Treball en un context interdisciplinari.
G04 – Raonament crític
Dissenyar un programa de promoció d’un funcionament positiu.
Conèixer programes de promoció d’un funcionament positiu en distints àmbits.
Conèixer les aplicacions de la psicologia positiva en àmbits multidisciplinaris.
Conèixer i identificar els factors i característiques associats a un funcionament positiu.
Conèixer els aspectes centrals del paradigma de la psicologia positiva.