Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Resolució de casos
50%
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
50%
L'avaluació de l'assignatura es realitzarà amb base als criteris que es desenrotllen a continuació:
A) Alumnes amb assistència regular a classe:
1. Per mitjà de la participació activa en les activitats realitzades en les sessions de classe pràctica: reflexions, anàlisi, recessions, discussions, estudis de casos, etc.. , que s'arreplegaran en alguns casos al final de cada sessió. (Assistència obligatòria. Es permet un màxim de 6 hores d'absència al llarg del curs. Obligatorietat de presentació del quadern de pràctiques al final del curs).
2. Realització d'un treball, -diagnòstic pràctic-, a partir dels continguts desenrotllats de diagnòstic en intervenció, amb possibilitat de defensa oral. Es valorarà la profunditat en l'anàlisi; actualitat bibliogràfica i documentació consultada; estructuració dels continguts i relació entre ells; relació amb la realitat; reflexions i aportacions personals; propostes concretes formulades; presentació; creativitat i capacitat crítica.
3. Prova objectiva de 30 ítems d'elecció entre 3 alternatives de resposta. La seua correcció seguirà la fórmula estadística ad hoc (puntuació = encerts - errors /2).
4. Prova d'assaig sobre algun aspecte dels continguts de l'assignatura. Per a la seua qualificació caldrà ajustar-se als criteris de domini i precisió conceptual, claredat expositiva i adequació de les respostes a la qüestió plantejada i en clara referència a la teoria continguda en la documentació de l'assignatura o les explicacions del professor.
La qualificació finalanirà en funció de les quatre parts ressenyades (cada una d'elles suposa el 25% de la qualificació final), de manera que l'estudiant podrà seleccionar a quines modalitats s'acull, tenint en compte que la qualificació necessària per a supera l'assignatura haurà de ser almenys de 5 (el que implica almenys dos opcions d'avaluació sense errades).
B) Alumnes amb sis o més hores d'absència a classe:
1. Realització d'un treball individual, -diagnòstic pràctic-, a partir dels continguts desenrotllats de diagnòstic en intervenció, amb defensa oral. Es valorarà la profunditat en l'anàlisi; actualitat bibliogràfica i documentació consultada; estructuració dels continguts i relació entre ells; relació amb la realitat; reflexions i aportacions personals; propostes concretes formulades; presentació; creativitat i capacitat crítica.
2. Prova objectiva de 30 ítems d'elecció entre 3 alternatives de resposta. La seua correcció seguirà la fórmula estadística ad hoc (puntuació = encerts - errors /2).
3. Prova d'assaig sobre algun aspecte dels continguts de l'assignatura. Per a la seua qualificació caldrà ajustar-se als criteris de domini i precisió conceptual, claredat expositiva i adequació de les respostes a la qüestió plantejada i en clara referència a la teoria continguda en la documentació de l'assignatura o les explicacions del professor.
L'alumne que no presenta assistència continuada a classe opta tan sols a la qualificació màxima de notable. Obligatori tant en la convocatòria de juny com de setembre de presentar el treball individual.