Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

SRB002 - Disseny del Màrqueting Operatiu en el Llançament d’un Nou Producte

Semestre 1

Sistema d'avaluació

Examen Final individual

60%

Resolució, entrega i exposició projecte final en grup

30%

Assistència, participació y entrega casos práctics en grup

10%

Criteris de superació

Examen teoria                    6 punts. Cal obtindre un mínim de 3 per a que la part d'avaluació continua sume.

Avaluació contínua             4 punts,  que es reparteix de la següent forma,
                                                                 Treball en grup 3 punts (cal obtindre un mínim de 1.5 punts per a superar aquest apartat)
                                                                 Lliurament de pràctiques 0.5 punts
                                                                 Presentació oral 0.5 punts

 

L'avaluació continua sol suma a partir d'obtindre un 3 en l'examen de teoria.