Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

EE1028 - Instal·lacions d'Energies Renovables

Curs 3 - Semestre 2

Metodologia

Metodologia didàctica

D’acord amb les diferents activitats d’ensenyament- aprenentatge plantejades en l’assignatura, s’utilitzaran les següents metodologies docents:

Lliçó magistral: Mètode expositiu que consisteix en la presentació d’un tema lògicament estructurat amb la finalitat de facilitar informació organitzada d'acord amb criteris adequats a la finalitat pretesa. Centrat fonamentalment en l’exposició verbal per part del professorat dels continguts sobre la matèria objecte d’estudi amb suport de tècniques multimèdia. 

Resolució d’exercicis i problemes per part del professorat: El professorat desenvolupa i interpreta solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procedimentsper a transformar la informació proposada inicialment. S’utilitza com a complement a la lliçó magistral.  

Resolució d’exercicis i problemes per part de l'estudiantat: Situacions on l’alumnat ha de desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procediments per a transformar la informació proposada inicialment.  

Treball de laboratori: Mètode que consisteix en el desenvolupament per l'alumnat d’un treball específic de laboratori cientificotecnològic sota la supervisió del professorat. Aquest tipus de metodologia es distingeix per l’elevada autonomia amb què  treballa l’alumnat.

Visita a instal·lacions renovables: Com a part del procés d’ensenyament- aprenentatge es preveu una sèrie de visites (una o dues) a instal·lacions d’energies renovables realitzades en el nostre entorn. Aquestes queden supeditades a certs condicionants com són la falta de temps o la falta de permisos per a accedir a les instal·lacions.

Aprenentatge a través de l'aula virtual: Mètode d’ensenyament-aprenentatge en el qual s’usa un ordinador amb connexió a xarxa com a sistema de comunicació entre professorat i alumnat i en què es desenvolupa un pla d’activitats formatives integrades dins del currículum.