Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Metodologia didàctica
Metodologies d'ensenyament-aprenentatge a desenvolupar:
Per a desenvolupar i arribar a totes les competències plantejades per a aquesta assignatura, les sessions es conceben de la següent manera:
Sessions teòriques
S'utilitzarà, principalment, la classe magistral on s'explicaran els continguts teòrics de l'assignatura. L'exposició es plantejarà de forma interactiva, amb la formulaciónde preguntes o simulació de casos sobre un tema, per a fomentar així la participació activa de l'alumne i facilitar l'assimilació dels conceptes.
Sessions pràctiques
En cadascun dels temes de l'assignatura es plantejaran diverses activitats pràctiques dirigides, fonamentalment, a despertar la curiositat de l'alumne i a guiar-li en el procés d'enteniment i assimilació dels continguts exposats.Les principals metodologies de treball seran la resolució de casos reals, l'anàlisi i la reflexió crítica de campanyes d'actualitat i grups de discussió sobre temàtiques rellevants per a la matèria. Les activitats proposades per a això podran consistir en la presentació i resolució de casos, debats, anàlisis de peces publicitàries, plantejament de preguntes reflexives sobre textos o imatges, etc
Sessions de tutoria
Durant aquestes sessions, els estudiants podran preguntar, bé de forma presencial o de forma intervinguda a través de l'aula virtual, totes aquelles qüestions, dubtes i aclariments que necessiten resoldre. Podran sol·licitar assessorament sobre la forma d'abordar els treballs plantejats en classe, demanar informació addicional o bibliografia sobre els continguts vists, exposar els seus problemes a l'hora d'abordar l'estudi de l'assignatura o la realització dels treballs requerits, etc. També es realitzaran en aquestes sessions el seguiment dels grups de treball, orientació de les activitats realitzades i formes de millorar-les, supervisió de la progressió de l'alumne i resolució de qualsevol altra qüestió que l'alumne requerisca del professor.
Seminari d'assistència obligatòria.
Aquesta matèria està vinculada als Seminaris de Publicitat Exterior i Seminari de Creativitat en Viu McCann
El Seminari de Publicitat Exterior se celebra en la Universitat Jaume I de Castelló. El alumnes preparen la seua proposta de campanya atenint-se al briefing que cada any proposa la Asociación Española de Empresas de Publicidad Exterior i assisteixen a les xarrades que imparteixen el professionals d'aquesta associació.
Seminari de Creativitat en Viu McCann que cada any se celebra en la UJI. Els alumnes haurien d'assistir a la segona part del seminari i participar activament presentant una campanya que responga al briefing donat per un client real de l'agència de publicitat McCann Erickson.