Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0915 - Crítica Publicitària

Curs 2 - Semestre 1

Metodologia

Metodologia didàctica

Metodologies d'ensenyament-aprenentatge a desenvolupar:

Per a desenvolupar i arribar a totes les competències plantejades per a aquesta assignatura, les sessions es conceben de la següent manera:

Sessions teòriques

S'utilitza, principalment, la classe magistral on s'expliquen els continguts teòrics de l'assignatura. L'exposició es planteja de manera interactiva, amb la formulació de preguntes o simulació de casos sobre un tema, per a fomentar així la participació activa de l'alumnat i facilitar l'assimilació dels conceptes.

Sessions pràctiques

En cada un dels temes de l'assignatura es plantejaran diverses activitats pràctiques dirigides, fonamentalment, a despertar la curiositat de l'alumnat i a guiar-lo en el procés d'enteniment i assimilació dels continguts exposats. Les principals metodologies de treball seran la resolució de casos reals, l'anàlisi i la reflexió crítica de campanyes d'actualitat i grups de discussió sobre temàtiques rellevants per a la matèria. Les activitats proposades per a això poden consistir en la presentació i resolució de casos, debats, anàlisi de peces publicitàries, plantejament de preguntes reflexives sobre textos o imatges, etc.

Sessions de tutoria

Durant aquestes sessions, els estudiants i les estudiantes poden preguntar, bé de manera presencial o de manera intervinguda a través de l'aula virtual, totes aqueixes qüestions, dubtes i aclariments que necessiten resoldre. Poden sol·licitar assessorament sobre la manera d'abordar els treballs plantejats en classe, demanar informació addicional o bibliografia sobre els continguts vistos, exposar els seus problemes a l'hora d'abordar l'estudi de l'assignatura o la realització dels treballs requerits, etc. També es realitzaran, en aquestes sessions, el seguiment dels grups de treball, orientació de les activitats realitzades i maneres de millorar-les, supervisió de la progressió de l'alumnat i resolució de qualsevol altra qüestió que l'alumnat requerisca del professorat.

Un dels temes s'impartirà parcialment en anglés.