Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

EA0950 - Pragmàtica del Discurs en Llengua Anglesa

Curs 4 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

70%

Elaboració de treballs acadèmics

30%

Criteris de superació

Per a aprovar l’assignatura els i les estudiants han d’aconseguir almenys un 50% en la nota final del curs i en cada ítem d’avaluació (A i B) cal aconseguir almenys un 50%. La nota final del curs es compon de la suma de cada ítem d’avaluació.

És obligatori fer els ítems A i B per a poder aprovar l'assignatura.

Ítem A: Elaboració de treballs acadèmics (escrits i/o orals) 30%

A principi de curs es fixarà una data límit per a l’entrega i realització dels treballs acadèmics de l’ítem A.

És necessari aconseguir almenys un 15% en l’ítem B (elaboració i presentació oral de treballs acadèmics (escrits i/o orals), 30%) per poder calcular la nota final tenint en compte l'ítem B. 

Ítem B: Examen escrit 70%

Els i les estudiants ha de fer i aprovar un examen escrit a final de curs.

És necessari aconseguir almenys un 35% en l’ítem A (examen escrit, 70%) per poder calcular la nota final tenint en compte l'ítem A. 

 L’examen final tindrà lloc en la data i ubicació oficials de cada convocatòria.

Si els i les estudiants han lliurat el treball acadèmic i realitzat la presentació oral (ítem A) però no s’han presentat a l’examen, es consideraran no presentats/presentades “No Presentat” i la nota de l'ítem A es mantindrà fins a la segona convocatòria.

Els resultats aprovats derivats de l'ítem d’avaluació A es mantindran únicament durant el mateix curs acadèmic. 

L'ítem A és recuperable en la segona convocatòria. 


Qualsevol indici de plagi detectat en qualsevol ítem d'avaluació del curs podrà derivar en puntuació de 0 en l'ítem corresponent. 


En quant a llengua, s’espera que els i les estudiants:

siguin capaços d’entendre una amplia varietat de textos i reconèixer sentits implícits
puguin expressar-se de forma fluïda i espontània
facin un ús efectiu de l’idioma per a finalitats socials, acadèmiques i professionals
produeixin textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes d’una certa complexitat, amb un ús correcte dels mecanismes d’organització, articulació i cohesió del text

Escrit:

Poden elaborar textos acadèmics de manera clara, detallada i ben estructurats, amb l’estic adequat per als lectors a qui va dirigit. Per elaborar textos acadèmics, els i les estudiants han de ser capaços de comprendre textos acadèmics del seu camp d’especialitat.

Oral:

Poden expressar-se amb certa espontaneïtat i fluïdesa i utilitzar la llengua de manera flexible i eficaç. Poden presentar informació clara i detallada sobre temes complexos i elaborar un discurs acadèmic. 

Article 11. (Normativa d’avaluació). Realització fraudulenta de proves d’avaluació.
1. L’alumnat està obligat a complir les regles bàsiques sobre autenticitat i autoria durant la realització de les proves d’avaluació.
2. Les conductes o les actuacions que contravinguen aquestes regles en la realització d’una prova d’avaluació, implicarà la qualificació de “zero” en l’avaluació de la corresponent activitat.
3. En qualsevol cas, les actuacions fraudulentes en una prova final d’avaluació donaran lloc a la qualificació de suspens, amb la qualificació numèrica de “zero”, en aqueixa convocatòria, i la possible incoació, si escau, d’un procediment sancionador.