Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
11 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
1,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 27,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE02 - Precisar i delimitar problemes d'investigació de l'àmbit aplicat professional i multidisciplinari, formulant hipòtesi d'investigació de caràcter conductual i cerebral que permeten contrastar l'experiència aplicada i avançar en la investigació bàsica.
CE03 - Determinar i precisar la metodologia més adequada per a un problema d'investigació sobre el cervell i la conducta.
CE04 - Dissenyar experiments per a obtenir informació i resoldre problemes definits amb la finalitat de comprendre la conducta humana i el seu substrat neurològic i crear i plantejar solucions noves i originals.
CE05 - Aplicar i crear les eines i instruments bàsics necessaris per a dissenyar i desenvolupar experiments en l'estudi del cervell i la conducta.
CE06 - Usar les tècniques d'anàlisi sobre dades recollides mitjançant mesuraments de la conducta i el cervell per a obtenir resultats, interpretar-los i traure conclusions justificades en el coneixement científic previ.
CE08 - Conèixer i aplicar els criteris utilitzats per la comunitat científica per a avaluar la qualitat de projectes d'investigació i de publicacions científiques sobre l'estudi del cervell i la conducta.
CG03 - Desenvolupar el seu treball des de la perspectiva de la qualitat i la millora contínua, utilitzant la capacitat autocrítica necessària per a un exercici responsable de l'activitat investigadora.
CG04 - Aplicar el mètode científic als estudis en cervell i conducta i posseir l'esperit crític requerit per a distingir la informació científica rigorosa.
CG05 - Avaluar les aproximacions experimentals i les seues limitacions, així com interpretar resultats científics en les ciències del cervell i la conducta i saber elaborar i redactar informes que els descriguen.
Utilitzar tècniques neuroanatòmiques i immunohistoquímiques per a l'estudi del cervell emocional.
Diferenciar les estratègies experimentals amb vectors i amb trasgènics.
Conèixer els principis de guany de funció i pèrdua de funció.
Comprendre les possibilitats d'utilització de promotors.
Comprendre els plantejaments experimentals d'aplicació de vectors a models de comportament.
Aplicar la biotecnologia a l'anatomia de les emocions i la cognició.