Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
16,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 17,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE06 - Usar les tècniques d'anàlisi sobre dades recollides mitjançant mesures de la conducta i el cervell per a obtindre resultats, interpretar-los i traure conclusions justificades en el coneixement científic previ.
CE07 - Redactar informes, articles i documents científics relacionats amb la investigació en cervell i conducta.
CE08 - Conèixer i aplicar els criteris utilitzats per la comunitat científica per a avaluar la qualitat de projectes d'investigació i de publicacions científiques sobre l'estudi del cervell i la conducta.
CG02 - Aplicar els coneixements científics, teòrics i instrumentals sobre la conducta humana, els processos psicològics bàsics i les seues bases neurals en àmbits professionals a través del treball en equips multidisciplinaris.
CG03 - Desenvolupar el seu treball des de la perspectiva de la qualitat i la millora contínua, i utilitzar la capacitat autocrítica necessària per a un acompliment responsable de l'activitat investigadora.
CG04 - Aplicar el mètode científic als estudis en cervell i conducta i posseir l'esperit crític requerit per a distingir la informació científica rigorosa.
CG05 - Avaluar les aproximacions experimentals i les seues limitacions així com interpretar resultats científics en les ciències del cervell i la conducta i saber elaborar i redactar informes que els descriguen.
Entendre les tècniques d'investigació utilitzades per a l'estudi de la neurobiologia dels trastorns de l'aprenentatge i memòria.
Efectuar una revisió de la literatura científica actual sobre temes específics de l'assignatura.
Conèixer els avanços en neurobiologia de l'aprenentatge i la memòria.
Comprendre i explicar les bases neurobiològiques dels trastorns de l'aprenentatge i la memòria.
Adquirir habilitats per a realitzar activitats de docència activa o de formació complementària.
Adquirir coneixements sobre les teràpies farmacològiques que en l'actualitat s'utilitzen per a tractar els trastorns de l'aprenentatge i la memòria.