Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 40 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE03 - Mostrar habilitats de comunicació interpersonal i de maneig de les emocions adequades per a una interacció efectiva amb els pacients, familiars i cuidadors en els processos d'identificació del problema, avaluació, comunicació del diagnòstic i intervenció i seguiment psicològics.
CE04 - Analitzar críticament i utilitzar les fonts d'informació clínica.
CE06 - Redactar informes psicològics de forma adequada als destinataris.
CE10 - Saber comunicar i comunicar-se amb altres professionals i dominar les habilitats necessàries per al treball en equip i en grups multidisciplinaris.
CE16 - Conèixer en profunditat els distints models d'avaluació i intervenció en el camp de la psicologia general sanitària, així com les tècniques i procediments que se'n deriven per a l'abordatge dels trastorns del comportament i els factors psicològics associats amb els problemes de salut.
CE17 - Planificar, realitzar i, si escau, supervisar el procés d'avaluació psicològica del comportament humà i dels factors psicològics associats amb els problemes de salut per a establir la seua avaluació.
CG2 - Adquirir, desenvolupar i posar en pràctica un concepte de salut integral, on tinguen cabuda els components biopsicosocials d'aquesta, conèixer el marc d'actuació del psicòleg general sanitari i saber derivar al professional especialista corresponent.
CG3 - Desenvolupar el seu treball des de la perspectiva de la qualitat i la millora contínua, amb la capacitat autocrítica necessària per a un exercici professional responsable que conduïsca a un grau d'excel·lència en el coneixement i aplicació del principi d'igualtat entre homes i dones.
Valorar y seleccionar los procedimientos e instrumentos de evaluación y diagnóstico en los Psicología General Sanitaria
Ser capaz de redactar informes de evaluación y de exponer verbalmente los resultados de la evaluación
Ser capaz de administrar, corregir e interpretar los distintos instrumentos de exploración para la evaluación de los trastornos mentales
Conocer las bases teóricas y metodológicas de la evaluación en psicología clínica y los estándares y guías de actuación en la evaluación clínica.
Aplicar las distintas estrategias de recogida de información para el proceso de diagnóstico de los trastornos mentales