Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD35 - Conèixer els elements del currículum, la seua aplicació pràctica dins de l'ensenyament de l'Educació Física.
DDUJI04 - Emprar instruments d'avaluació dels sistemes corporals i motors i utilitzar i interpretar els resultats dins de l'assignatura d'Educació Física.
DDUJI07 - Ser capaç de conèixer, diferenciar i aplicar diferents mètodes i estils d'ensenyament, segons el context en el qual desenvolupe la seua labor professional, i d'acord amb el nivell dels alumnes, les característiques del contingut i la pròpia idiosincràsia del professorat.
DDUJI09 - Tindre capacitat de reflexió sobre el procés d'ensenyament/aprenentatge, els diferents tipus organitzatius i les diferents metodologies d'aplicació didàctica dins de les classes d'Educació Física.
OP05 - Aplicar coneixements bàsics sobre les noves tecnologies de la informació i la comunicació (NTIC) i la seua aplicació a un context informatiu actualitzat a fi de Conèixer els avanços de l'educació física i l'esport.
OP06 - Ser capaç de realitzar correctament una programació de l'assignatura d’Educació ísica en primària, en els diferents nivells de programació d'acord amb el currículum establit per la normativa vigent.
P05 - Participar en l'activitat docent i aprendre a saber fer, actuant i reflexionant des de la pràctica en anglés.
R50 - Treballar en equip i individualment de manera eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, i cercar els recursos i estratègies adequades per a cada situació.
R50 - Seleccionar i aplicar els instruments d'avaluació d’acord al moment de la mateixa (inicial, de procés i final) i la intencionalitat que persegueix (avaluació de l'estudiantat, procés o docent).
R50 - Reflexionar entorn de les pràctiques d'aula per a innovar i millorar la tasca docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure'l entre l’estudiantat.
R50 - Recopilar i utilitzar diferents recursos relacionats amb la didàctica específica (propostes curriculars al llarg de l'etapa, situacions d'aprenentatge, metodologia i avaluació) de les diferents activitats de l'educació física escolar.
R50 - Dissenyar situacions d'aprenentatge ajustades a unes finalitats educatives concretes en un context determinat i que possibiliten emetre un judici sobre el grau d'adquisició de les competències bàsiques.
R50 - Construir propostes de planificació curricular, des del respecte de les competències bàsiques de l'etapa, per a cadascun dels cicles i nivells de concreció curricular (llarg, mitjà i curt termini) i utilitzar-hi un dels models o estratègies plantejades.
R50 - Analitzar les decisions interactives que el o la docent ha d'adoptar durant l'ensenyament tenint com a referència estudis d'intervenció docent.