Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 70 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD34 - Comprendre els principis que contribueixen a la formació cultural, personal i social des de l'educació física
DD36 - Adquirir recursos per a fomentar la participació al llarg de la vida en activitats esportives dins i fora de l'escola
DDUJI02 - Conéixer i distingir els diferents instruments d'avaluació i utilitzar-los com a element de dinamització i millora de la seua pràctica docent.
DDUJI03 - Donar respostes a la diversitat en les pràctiques d'Educació Física
OP05 - Aplicar coneixements bàsics sobre les noves tecnologies de la informació i la comunicació (NTIC) i la seua aplicació a un context informatiu actualitzat a fi de conéixer els avanços de l'educació física i l'esport
OP07 - Conéixer els fonaments bàsics de la iniciació esportiva escolar, les diferents capacitats físiques i l'estructura dels jocs motors, la seua aplicació escolar i la seua relació amb les altres parts de l'educació Física
OP08 - Saber aplicar els fonaments i les tècniques de la iniciació esportiva
R39 - Utilitzar les NTIC per a observar i analitzar els moviments esportius
R39 - Respondre a la diversitat potenciant el coneixement dels esports adaptats
R39 - Elaborar propostes de planificació d'iniciació esportiva i dels jocs motors
R39 - Conéixer i valorar amb criteri la importància dels esports en la societat actual i la seua canalització cap a una influència educativa en l'edat escolar
R39 - Conéixer i saber diferenciar la naturalesa dels continguts de la iniciació esportiva i el seu nivell d'adequació per a la seua planificació i desenvolupament dins i fora de l'escola
R39 - Comparar i valorar les teories actuals sobre l'aprenentatge esportiu, dissenyant instruments d'avaluació de les dificultats d'ensenyament i aprenentatge de les activitats i tasques motrius en els seus diferents nivells de referència: perceptiu, decisional i efector
R39 - Aplicar els fonaments propis de la iniciació esportiva per a la millora de l'acció motriu