Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
36 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG10 - Creativitat.
CG11 - Habilitats en les relacions interpersonals.
CG13 - Iniciativa i esperit emprenedor.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
282 - Habilitat per a la definició i identificació de les capacitats necessàries per al desenvolupament professional dels distints perfils professionals creatius. Evolució, comparativa i relacions entre els distints perfils professionals vinculats a l'activitat publicitària.
208 - Comprensió de la teoria i pràctica avançada dels models creatius actuals amb la finalitat d'aplicar els processos i les tècniques per a la invenció i concepció d'idees publicitàries creatives i eficaces.
157 - Capacitació pràctica d'emergir tendències immediates a través de la creativitat publicitària amb la finalitat d'adquirir una cultura i una experiència publicitària pròpia, basada en la reflexió analítica i ètica.
152 - Capacitat i habilitat per a donar forma creativa al missatge. Les seues principals funcions comprenen la realització de les peces publicitàries bàsiques i la supervisió de la seua producció definitives.
150 - Capacitat teòrica i pràctica de la gestió i producció dels missatges publicitaris adaptats a les característiques específiques dels diferents suports, fent especial insistència en els nous mitjans.
149 - Capacitat per a visualitzar l'impacte de les noves tecnologies en el desenvolupament creatiu actual.
110 - Capacitat per a exercir un judici crític, realista i constructiu sobre el propi producte creatiu i el dels altres, en tenir com a referència les diferents tècniques d'investigació motivacional i d'avaluació dels efectes psicosocials.