Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG10 - Creativitat.
CG13 - Iniciativa i esperit emprenedor.
CG14 - Lideratge.
CG15 - Motivació per la qualitat.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
280 - Habilitat per a la comprensió i gestió professional dels intangibles dependents de la comunicació.
279 - Habilitat per a identificar, valorar i comunicar la marca com a principal actiu intangible de l'organització.
189 - Competència per a distingir quins públics de l'organització són els protagonistes últims de la configuració de la imatge i la reputació corporativa.
136 - Capacitat per a la comprensió de la importància de la identitat, la imatge i la reputació en el procés de la comunicació corporativa.
131 - Capacitat per a interpretar els factors que intervenen en la configuració de la marca.
112 - Capacitat per a elaborar estratègies de comunicació corporativa per a gestionar correctament una marca empresarial.