Teoria
1. Interpolació
-
Corbes cúbiques paramètriques
-
Representació de l'orientació
-
Interpolació
-
Moviment al llarg d'una corba: longitud de l'arc, control de velocitat
-
Interpolació d'orientacions
-
Rutes
2. Animació basada en la interpolació
-
Key-Frame Systems
-
Deformació d'Objectes: Picking and Pulling, Deformació d'espais
-
Morphing 2D: Mètode de la Reixeta
-
Mophing 3D: Poliedres star-shaped, Axial slices
3. Enllaços Cinemáticos
-
Modelatge Jeràrquic
-
Cinemàtica Directa
-
Cinemàtica Inversa: fiquedos analítics, numèrics i procedurales
4. Captura de moviment
-
Tecnologies de captura: sistemes electromecànics, electromagnètics i òptics
-
Reconstrucció 3D
-
Modificació del moviment capturat
-
El format Biovision
5. Animació basada en Física
-
Física bàsica
-
Objectes flexibles
-
Sistemes de Partícules
-
Simulació de Cos Rígid
-
Detecció de Col·lisions
6. Animació de fluids
-
Equacions de Navier-Stokes
-
La Reixeta MAC
-
Simulació Física
-
Simulació en temps real: Animació Procedural, Campos d'altura i Sistemes de Partícules
Pràctiques
1. Modelatge low-poly amb 3ds Max
- Modelatge d'un personatge low-poly
- Skeletal rigging
- Skinning
- Exercici entregable
2. Modelatge high-poly amb Mudbox
-
Introducció a Mudbox
-
Esculpit d'un bust
-
Creació d'un humanoide
-
Exercici entregable