Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 63 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE03 - Analitzar críticament els principis i garanties del sistema judicial espanyol per a la seua aplicació pràctica en els processos civil i penal.
CE04 - Administrar instruments de detecció, diagnòstic, avaluació i peritatge per a l'anàlisi dels factors de risc i de protecció dels contextos familiars i de les necessitats i recursos els seus membres.
CE07 - Decidir actuacions i programes de prevenció, protecció, intervenció, i mediació que milloren les condicions de vida d'individus, famílies i grups.
CG01 - Definir l'actuació professional en l'àmbit de la família com la creació de contextos d'ajuda, en el qual les relacions es caracteritzen per mostrar competència professional, comunicació, confiança, respecte, equitat i compromís.
Valorar el grau d'estructuració/desestructuració dels distints contextos en què es mou el menor que comet faltes.
Rebutjar prejudicis i estereotips associats al menor infractor.
Entendre els principis psicològics, educatius, socials i jurídics que regeixen els sistemes legals de reforma del menor actual.
Contemplar models multicausals i des de la normalitat per a l'aparició de la violència amb menors i des dels menors.
Comprendre alguns dels mecanismes psicosocials del procés evolutiu del menor infractor. Contextualitzar la delinqüència juvenil des d'aquest procés.
Buscar l'adequació entre falta/delicte comès pel menor i imposició de mesura educativa/penal.