Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
14 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
13 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE02 - Capacitat per a comprendre i dominar els conceptes bàsics i fonamentals d’àlgebra lineal i geometria i aptitud per a la seua aplicació.
CE11 - Capacitat de comprendre, utilitzar i transmetre el llenguatge matemàtic. Capacitat d’assimilar la definició d’un nou objecte matemàtic, en termes d’altres ja coneguts, i ser capaç d’utilitzar aquest objecte en diferents contextos.
CE12 - Capacitat d’abstraure propietats estructurals d’objectes matemàtics, de la realitat observada, i d’altres àmbits i distingir-les d’aquelles purament ocasionals i poder comprovar-les amb demostracions o mitjançant mètodes computacionals o refutar-les amb contraexemples.
CE24 - Capacitat de resoldre problemes i casos reals plantejats en l’àmbit de la tecnologia, la ciència i la societat, mitjançant habilitats de càlcul bàsic, càlcul numèric, simulació, tècniques estadístiques i d’optimització. Capacitat de planificar la seua resolució en funció de les eines de les quals es disposa i de les restriccions de temps i recursos.
CE26 - Capacitat de proposar, analitzar, validar, interpretar i resoldre models de situacions reals amb l'ús de les eines matemàtiques i/o informàtiques més adequades als fins que es persegueixen.
CE30 - Coneixements i desenvolupament de les habilitats d’aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors en Matemàtiques, Informàtica o per a obtenir el màster en professor de secundària amb un alt grau d’autonomia.
CG02 - Capacitat d’organització i de planificació.
CG08 - Aprenentatge autònom.
CG09 - Adaptació a noves situacions.
Ser capaç d’obtenir valors i vectors propis de matrius mitjançant mètodes numèrics, incloent-hi mètodes iteratius.
Reconèixer problemes d’ajust i ser capaç d’usar tècniques per a resoldre’ls com la de mínims quadrats.
Operar amb punts, vectors, distàncies i angles en espais afins i euclidis.
Explicar, relacionar i diferenciar els conceptes i propietats de les formes bilineals i quadràtiques. Descriure les idees bàsiques d’àlgebra multilineal.
Descriure el concepte d’espai vectorial i aplicació lineal, la seua relació amb el càlcul matricial i la simplificació que produeix triar bases adequades.
Descriure el concepte de producte escalar i la seua utilitat en la pràctica.
Definir i descriure les estructures algebraiques amb operacions internes que manegen les matemàtiques.
Classificar matrius i aplicacions lineals segons diversos criteris. Saber calcular la forma canònica de Jordan d’una matriu i diagonalitzar formes quadràtiques.