SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0925 - Comunicació Corporativa i Gestió de Marca

Curs 3 - Semestre 1

Metodologia

Metodologia didàctica

 

L'assignatura Comunicació Corporativa i gestió de marca es concebrà des de l'experimentalitat. Es pretén experimentar amb els alumnes combinant la classe magistral amb l'anàlisi, investigació i crítica constant d'assajos i articles referits a la comunicació corporativa.D'altra banda, els alumnes desenvoluparan dos treballs pràctics experimentals, per a poder aplicar el bagatge creatiu adquirit a l'àrea de la comunicació corporativa.

 El fet d'utilitzar assajos i articles té com objectiu la comparança d'autors de doctrines i ideologies dispars respecte a la comunicació corporativa. A través d'ells, es pretén assentar definitivament terminologia que per defecte de la professió encara és polisémica i encara queda diluïda. I finalment, es tractarà d'aconseguir que l'alumne aprenga definitivament a investigar i a posicionar-se respecte a la investigació espanyola actual en comunicació corporativa.

Des del punt de vista dels treballs pràctics, l'exercici professional de la comunicació corporativa arrossega els vells arcaismes de les antigues Relacions Públiques, “semblant” que la capacitat creativa dels comunicadors professionals i/o publicitaris només fóra aplicable en l'agència de publicitat, per a productes de consum i en mitjans massius. Volem experimentar a través d'aquesta assignatura la capacitat de ser creatius en una acció potent de Comunicació Corporativa basada en un cas real. L'eix inspirador per a les pràctiques ha de ser innovació, risc i atreviment en les accions de comunicació corporativa no publicitàries.

En general la intenció des del docent és la d'EXPERIMENTAR en l'aula, i NO JUTJAR. Injectant confiança absoluta en l'alumnat, per a això es valorarà altament l'assistència a classe i la presencialidad en l'aula per a treballar i corregir les pràctiques

L'assignatura inclou diversos Seminaris especialitzats amb el temari d'obligatòria assistència.

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16