SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

CA0904 - Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques (Comunicació)

Curs 1 - Semestre 1

Temari

Temari

 

1. INTRODUCCIÓ A LA PUBLICITAT

1.1. La comunicació publicitària

1.2. El model bàsic de comunicació publicitària

1.3. Epistemologia de la publicitat com a fenomen econòmic i social

1.4. Conceptes afins

1.4.1. El brífing com a concepte

 1.4.2. Funcionalitat del brífing:

- Problema de comunicació publicitari

- Objectiu de comunicació publicitari

- Eix creatiu

- Diana i comunitat de sensibilitats (Estudi del concepte "receptor")

 

2. INTRODUCCIÓ A LES RELACIONS PÚBLIQUES I CORPORATIVES

2.1. Definició i característiques de les relacions públiques des d'una perspectiva històrica

2.2. Definició de comunicació corporativa: identitat i imatge

2.3. Recursos de la comunicació corporativa

2.4. El recurs “marca”

 

3. L'AGÈNCIA DE PUBLICITAT. APARICIÓ I EVOLUCIÓ

3.1. Per què apareix l'agència de publicitat?

3.2. Primers perfils professionals de l'agència

3.3. L'agència de publicitat de serveis plens

3.4. Dècada dels 90: la deformació de l'agència de publicitat

3.5. Noves estructures empresarials publicitàries i nous reptes per al nou segle

 

 

4. MISSATGES PUBLICITARIS EFICAÇOS

4.1. Què és el pensament creatiu?

4.2. El pensament creatiu de Edward de Bono

 

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16