Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

SAW003 - Avaluació i Diagnòstic Educatiu de Persones, Materials i Centres

Semestre 1

Sistema d'avaluació

Resolució de casos

50%

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

50%

Criteris de superació

L'avaluació de l'assignatura es realitzarà amb base als criteris que es desenrotllen a continuació:

 

A)   Alumnes amb assistència regular a classe:

 

1.    Per mitjà de la participació activa en les activitats realitzades en les sessions de classe pràctica: reflexions, anàlisi, recessions, discussions, estudis de casos, etc.. , que s'arreplegaran en alguns casos al final de cada sessió.  (Assistència obligatòria. Es permet un màxim de 6 hores d'absència al llarg del curs. Obligatorietat de presentació del quadern de pràctiques al final del curs).

 

2.    Realització d'un treball, -diagnòstic pràctic-, a partir dels continguts desenrotllats de diagnòstic en intervenció, amb possibilitat de defensa oral. Es valorarà la profunditat en l'anàlisi; actualitat bibliogràfica i documentació consultada; estructuració dels continguts i relació entre ells; relació amb la realitat; reflexions i aportacions personals; propostes concretes formulades; presentació; creativitat i capacitat crítica.

 

3.    Prova objectiva de 30 ítems d'elecció entre 3 alternatives de resposta. La seua correcció seguirà la fórmula estadística ad hoc (puntuació = encerts - errors /2).

 

4.    Prova d'assaig sobre algun aspecte dels continguts de l'assignatura. Per a la seua qualificació caldrà ajustar-se als criteris de domini i precisió conceptual, claredat expositiva i adequació de les respostes a la qüestió plantejada i en clara referència a la teoria continguda en la documentació de l'assignatura o les explicacions del professor.

 

La qualificació finalanirà en funció de les quatre parts ressenyades (cada una d'elles suposa el 25% de la qualificació final), de manera que l'estudiant podrà seleccionar a quines modalitats s'acull, tenint en compte que la qualificació necessària per a supera l'assignatura haurà de ser almenys de 5 (el que implica almenys dos opcions d'avaluació sense errades).

 

 

B)   Alumnes amb sis o més hores d'absència a classe:

 

1.    Realització d'un treball individual, -diagnòstic pràctic-, a partir dels continguts desenrotllats de diagnòstic en intervenció, amb defensa oral. Es valorarà la profunditat en l'anàlisi; actualitat bibliogràfica i documentació consultada; estructuració dels continguts i relació entre ells; relació amb la realitat; reflexions i aportacions personals; propostes concretes formulades; presentació; creativitat i capacitat crítica.

 

2.    Prova objectiva de 30 ítems d'elecció entre 3 alternatives de resposta. La seua correcció seguirà la fórmula estadística ad hoc (puntuació = encerts - errors /2).

 

3.    Prova d'assaig sobre algun aspecte dels continguts de l'assignatura. Per a la seua qualificació caldrà ajustar-se als criteris de domini i precisió conceptual, claredat expositiva i adequació de les respostes a la qüestió plantejada i en clara referència a la teoria continguda en la documentació de l'assignatura o les explicacions del professor.

 

L'alumne que no presenta assistència continuada a classe opta tan sols a la qualificació màxima de notable. Obligatori tant en la convocatòria de juny com de setembre de presentar el treball individual.