Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

SAP304 - Aprenentatge i Ensenyament de les Ciències Socials i Humanitats

Semestre 1

Sistema d'avaluació

Prova teòrica

50%

Prova pràctica

50%

Criteris de superació

Per a superar l'assignatura l'estudiantat ha d'obtenir una puntuació mínima de 50 punts (5 en una escala de 0-10). Les qualificacions obtingudes en teoria i pràctica no seran compensables, ambdues parts haurien d'estar aprovades (2,5/5 punts) per a poder fer la mitjana. Els estudiants i les estudiantes que es presenten a la majoria dels controls o proves parcials realitzats durant el desenvolupament del curs, o a l'examen final teoricopràctic (si n'hi hagués), es consideraran presentats en la convocatòria.

Les proves estrictament necessàries seran:

• Part teòrica: a) l'assistència a totes les sessions de classe, b) una memòria en la qual s'incloga una reflexió sobre les activitats en les sessions presencials (quadern de classe) i c) una avaluació detinguda de l'assignatura aplicant-hi els criteris d'avaluació apresos en l'assignatura.
• Part pràctica: a) participació activa i voluntària en totes les activitats que es proposen en l'aula, b) una exposició teòrica i c) la realització vivencial d'una pràctica transversal al costat del lliurament del treball seguint unes pautes marcades en classe.

CRITERIS D'AVALUACIÓ

Aspectes que es tindran en compte a l'hora d'avaluar

PROVA TEÒRICA:
• Assistència

- Assistència i vivència de les pràctiques realitzades en l'aula.


• Memòria

- Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialitat.


• Avaluació de l'assignatura i autoavaluació i avaluació de les activitats dels companys i companyes

-Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació. Entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul a l'esforç.

PROVA PRÀCTICA
• Participació activa, amb interès i voluntària en les activitats de l'aula

- Ser capaç de fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i faça valdre les aportacions de l'estudiantat.


• Exposició teòrica: Ser capaç d'integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament aprenentatge. Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball.


• Pràctica vivencial, emocional, transversal

- Adquirir criteris de selecció i d'elaboració de materials educatius.