Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

EE1029 - Electrònica de Potència

Curs 3 - Semestre 2

Metodologia

Metodologia didàctica

 

D’acord amb les diferents activitats d’ensenyança- aprenentatge plantejades en l’assignatura, s’utilitzaran les següents metodologies docents:
 
Lliçó magistral: Mètode expositiu que consisteix en la presentació d’un tema lògicament estructurat amb la finalitat de facilitar informació organitzada d'acord amb criteris adequats a la finalitat pretesa. Centrat fonamentalment en l’exposició verbal per part del professorat, amb suport de tècniques multimèdia, dels continguts sobre la matèria objecte d’estudi. 
 
Resolució d’exercicis i problemes per part del professorat: El professorat desenvolupa i interpreta solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procediments per a transformar la informació proposta inicialment. S’utilitza com a complement a la lliçó magistral.  
 
Resolució d’exercicis i problemes per part de l'estudiantat: Situacions on l’alumnat ha de desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procediments per a transformar la informació proposada inicialment.  
 
Utilització d'eines de simulació: Utilització per part dels i les alumnes d'un programa de simulació de circuits electrònics que permet analitzar en profunditat la influència dels diferents paràmetres que defineixen el circuit o bé les formes d'ona que resulten del funcionament.
 
Treball de laboratori: Mètode que consisteix en el desenvolupament per part dels i les alumnes d'un treball específic de laboratori cientificotecnològic sota la supervisió del professorat. Aquest tipus de metodologia es distingeix per l'elevada autonomia amb la que treballa l'alumnat.
 
Aprenentatge a través de l'aula virtual: Situació d’ensenyança-aprenentatge en què s’usa un ordinador amb connexió a la xarxa com a sistema de comunicació entre professorat-alumnat i es desenvolupa un pla d’activitats formatives integrades dins del currículum.