Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

ET1021 - Instal·lacions Elèctriques de Baixa i Mitjana Tensió

Curs 4 - Semestre 1

Metodologia

Metodologia didàctica

D’acord amb les diferents activitats d’ensenyament- aprenentatge plantejades en l’assignatura, s’utilitzaran les següents metodologies docents:

Lliçó magistral: Mètode expositiu consistent en la presentació d’un tema lògicament estructurat amb la finalitat de facilitar informació organitzada d'acord amb criteris adequats a la finalitat pretesa. Centrat fonamentalment en l’exposició verbal per part del professorat dels continguts sobre la matèria objecte d’estudi amb suport de tècniques multimèdia. 

Resolució d’exercicis i problemes per part del professorat: El professorat desenvolupa i interpreta solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procedimentsper a transformar la informació proposada inicialment. S’utilitza com a complement a la lliçó magistral.  

Resolució d’exercicis i problemes per part del estudiant: Situacions on l’alumne ha de desenvolupar i interpretar solucions adequades a partir de l’aplicació de rutines, fórmules o procediments per a transformar la informació proposta inicialment.  

Treball de laboratori: Mètode que consisteix en el desenvolupament, per l'alumnat d’un treball específic de laboratori cientificotecnològic sota la supervisió del professorat. Aquest tipus de metodologia es distingeix per l’elevada autonomia amb què treballa l’alumnat.

Visita a instal·lacions de BT i MT reals: Com a part del procés d’ensenyament-aprenentatge es preveu la visita a distintes instal·lacions de la Universitat i dels seus voltants, tant de baixa com de mitjana tensió. Aquestes estaran supeditades a la disposició de temps al llarg del semestre per a realitzar l’activitat.

Aprenentatge a través de l'aula virtual: Mètode d’ensenyament-aprenentatge en el qual s’usa un ordinador amb connexió a la  xarxa com a sistema de comunicació entre professorat i alumnat i en què es desenvolupa un pla d’activitats formatives integrades dins del currículum.