Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PS1022 - Psicologia Educativa

Curs 3 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

50%

Elaboració de treballs acadèmics

30%

Resolució d'exercicis i problemes

20%

Criteris de superació

Els criteris d'avaluació de l'assignatura es presenten en la taula que es mostra continuació. Per a superar la matèria és requisit imprescindible obtindre, com a mínim, un 50% dels punts assignats als exàmens i un 50% dels punts assignats a les pràctiques i a la resta de activitats. Se considerarà presentat a aquell estudiant que realitze l'examen final de la assignatura.

Activitats d’aprenentatge

Itinerari I

Itinerari II (*)

A1. Un examen teòric  final dels continguts tractats en classe.

Fins a 50%

 

A2. Un examen final teoricopràctic dels continguts teòrics i activitats dels temes.

 

Fins a 70%

A3. Realitzar i lliurar les activitats dels temes impartits pel professorat (parelles).

Fins a 10%

 

A4. Pr. de Aula (tasca grupal): Disseny i exposició (parcial) d'un seminari. Entregar treball segons criteris establerts.

Fins a 20%

 

A5. Pr. de Laboratori (tasca grupal): Dur a terme una investigació psicoeducativa/treball de camp (individual).

Fins a 20%

Fins a 20%

A6. Treball pràctic alternatiu  (individual per a l'Itinerari II). Entrevista a un orientador o orientadora i entregar l'informe.

 

Fins a 10%

TOTAL (màxim punts)

100 punts

100 punts

Pensant en els estudiants i les estudiantes que treballen (aportar justificant) i no poden assistir amb regularitat a classe.